Smyyglgn54 Girne12 fiyat olarak uygunluğunu kenara bırak canım. Dalinin içinde katkı maddesi bulunuyor. Kimse önermiyor. Kullananlarda sonradan pişman olabilir. Unibaby'nin aldım. Katkı maddesi,boya vs hiçbisiy yok. 100 tlde olsa bebeğim icin saglikli olan neyse onu alırım.
Denizanne Girne12 canım bende dalini çok duyuyorum ama bebeğimiz için iyi değilmiş. Bende uni baby tercih ettim fiyatlarda çok aşırı fark yok bide ara sıra alınacağı için uni baby aldık
Yasemincifci Girne12 canım ben kullanmadım anne adayıyım instagramda mühendisinoğlu diye bir sayfa var ordan takip edebilirsin dalini hiç önermiyor
Gamzeemrmrt Dalin mi igrenc koku yapıyo sanki rutubet gıbı hiç begenmedım uninin ki daha guxel bnce ogluma aldım bebek ıcın denemek için😂😂
ozgeya Girne12 Dalin içerisinde çok fazla kimyasal barındıran bir marka,üstelik alerjik reaksiyonlara da çok fazla sebebiyet veriyor. Özellikle ilk zamanlar Mustela kullanmanızı tavsiye ederim.içerik olarak en temizlerden.
Zeynpatak Kizlar ben bebegim icin mustela aldim en cok onu oneriyolar ama hastanem dalinin bakim cantasini veriyormus katkisi maddesi cok oldugu icin kullanmak istemiyorum ama o urunleri napicam diye dusunmedim degil kendime mi kullansam bana bi zarari olmaz heralde
byznr34 Girne12 daha almadım ama ben şampuan deterjan vs her şeyi naturalive almayı düşünüyorum hiç bir katkı maddesi yok doğal