tgbzkrtt balım ben Pendik medipolle görüşüyorum suda doğum için, süreç olabildiğince sakin ilerliyor şuan sonraki aylar da aynısı yaşanacakmış, günlük nefes egzersizi ve 5-6 dakikalık bir egzersiz önerdi onu yapıyorum. Bu süreçte önemli olan psikolojik olarak hazır hissedebilmekmiş, bu yüzden doktorum dediki olabildiğince negatiften uzak dur kendini doğurabilmeye kodla, sezaryenmiş, normal doğummuş izleme, olumsuz hikayeleri okuma ki bedenin de buna kendini hazırlamasın dedi. Suda doğuma gelince odaya eşin gelebiliyormuş, istediğin mum, tütsü, yağmur sesi, mantralar hepsini açıyorlarmış. Su insan bedenini rahatlatıyormuş, bazı insanlar çocuğa zararlı demişti bana onu da sordum kesinlikle bir zararı yokmuş, su belirli bir dereceye getiriliyormuş, açılman başlayınca odan hazırlanıyor, suya girdikten sonra hiç baskı yok üzerinde, öyle sana tuhaf bakan hemşirelerde öyle, doktor, ebe, hemşire ve yardımcı hemşire giriyormuş doğuma ki onlar da sana tamamen destekçi a doğuramadın çık sudan diye bir şey yok 2 saat geçti doğum gerçekleşmedi tekrar sıcak su hazırlanıyormuş bu sürede ebeler ve eşin masaj yapıyormuş. Şu an kaç haftalık hamilesin