Kızlar 31 haftalık hamileyim 3-4 gündür aşırı derece sol bacağım ve üst bele doğru kalça kısmım ağrıyor batar gibi oluyor yürürken , çevremdekiler ağırlaştığım için olur diyorlar ama böyle yaşayan varmı. Önemsemeyeyim geçer mi acaba yoksa doktora gitmeli miyim normal mi bu dönemde :/