Selam kizlar, bugün itirabiriyle 17+2 olmuş durumundayimm göbeğim hızla büyüyor şuan 6 aylık karni gibi neredeyse bu süre zarfında hareketlerim gün geçtikçe azalmaya başladığı ve artık zorlanmaya başlayacağım için bebegimin dolabını aldım kurduk hemen hemen heryeri doldu gibi sadece biraz daha alt üst takım alacağım bebeğim.kis ayında dünyaya geleceği için herşeyi şuan kışlık bu şekilde görünüyor askidakiler sizin mutlaka almalısın dediğin kış bebegi için önerileriniz varsa açığım 🫶🏻 sizin durumlar nasıl ? (Bulantım yok,kilo alımim.hizlandi, bol su tüketiyorum, sürekli uykuluyum )
dolabın şuan görünümü [https://mutluresim.com/images/2025/07/21/XD9HdF.jpg]