Yenidoğan zıbın almama gerek var mı hiç almadım erkek bebek , inşallah 2-3 haftaya doğumum olursa uzun kollu hariç zıbını yok , bu sıcakta muhtemelen sadece zıbınla durur evler 30 dereceyi gösteriyor . Kullanım süresi kısa olsa da lazım oluyor mu tecrübeli anneler ? 3 tane alsam yeterli olur mu?