Arkadaşlar merhaba bayadr nefes darlığı oluyor bende hastaneye gidiyorum tetkikler normal bugun doktorum bir psikiyatrist yönlendirdi tokofobi diye birley varmiş belki lustral başlarlar dedi acaba bu durumu yaşayan var mı çok rahatsız oluyorum nefesim gidiyor gibi his etmek beni yordu hem ilaç almak istiyorum hem çok vicdan yapiyorum no olur bu anksiyeteyi yaşan varsa söylesin aşırı iskolojim bozuk desteğe çok ihtiyacım var