turkansahin 17+3 günlük hamileyim ne zaman acaba bebeğimmm hareketlerini hissetmeye başlarım. Bazen damar atar gibi bişey hissediyorum ama bebis mi acaba 🙈
Burcak61 turkansahin benim de ilk gebeliğim çok az hissediyorum doktor normal dedi ben korktum ama doktor normal deyince bişe demedim çok kilolu da değilim ben ama direk tekme diyebileceğim bi his değil dönme gibi içimde bişe var gibi 18+0 m
turkansahin Seyyyma7 nasil hissediyorsunuz mesela? Ben bir yerde yoğunluk olduğunu hissediyorum karnımın ve damar atması gibi hissediyorum acaba bebek mi
turkansahin Burcak61 aynen canım sanki bir yerde yoğunluk gibi hissediyorsun değil mi ben de öyleyim ama bilmiyorum yine de
Burcak61 turkansahin sıkıntı yapmasak bence zaten hissetcez 😂 annelik telaşeleri şimdiden sarmaya başladı heralde bizi 😊
Trkmn turkansahin ben 20. Haftama kadar hiç bişey hissetmemiştim tam 20. Haftama girdim bir vurdu inanamadım çok farklı bir his💙 İlk gebeliklerde geç hissedilebiliyormuş endişe etmeyin☺️
Dilas Burcak61 ilk gebelik olduğu için telaş sarıyor insanı heyecan sarıyor bir an önce hareket etsin isteniliyor ama belki de ben hiç anlamıyorum 😔
Denizanne turkansahin canım benim ilk hamileliğim 19. Haftanın içindeyken hissetmeye başladım. Şuan 20 haftalığız bazen çok sert vurunca dışardanda belli oluyor. Çok az kaldı sabret 🥰🥰🥰🥰