9395 Merhabalar 7 haftalık hamileyim ama ayaklarda yanma hissi çok fazla normal mi acaba ve ne yapmalıyım 🤔
Pnrmrm87 9395 Evet normal. Benim hamileliğim kışa denk geldi. Aşırı üşüyen ben hamilelikte çoraplarımı çıkarıp fayanslara basardım :)) bir şey yapmanıza gerek yok.