Arkadaşlar benim 17 yaşımdan beri çene problemim var. Psikolojik olarak üzgün, stresli olduğumda dişlerimi istemsizce sıkıyorum ve bu da günlerce belki haftalarca dayanılmaz bir ağrıya yol açıyor. Çok ağır kas gevşeticiler içmek zorunda kalıyorum.
En son tetiklendiğinde ağrı kesici kas gevşetici iğneler bile işe yaramadı.
Şu anda da rahmim ve bebeğimle ilgili sürekli kötü haberler alıyorum. Zaten hamileliğim başından beri çok zordu. 6 defa düşük tehdidi yaşadım. Hastanelerde yattım. Vs..
Şimdi benden amnion sentez istendi. Sonuç ne çıkarsa çıksın 6 defa bana tutunmuş yavrumu nasıl bırakayım? İnançlı olmasam bile buna gönlüm razı gelmez. Ama sürekli gelişimi ile ilgili sıkıntılar çıkıyor. Ve çok kötü hissediyorum.
Kendi psikolojimi düşünerek testleri yaptırmadım. Çünkü eğer ağrılarım başlarsa ben biterim. Şuan ağrı kesici almam da mümkün değil.
Fakat doktoruma bunu bir türlü anlatamıyorum. Bana kötü haber vermesini istemiyorum artık. Riskli olmasam kontrollere gitmeyi bırakacağım. Bazen dayanamıyorum çünkü.