Kikiriki Minossellam forumda son zamanlarda bu iki ismide çok görür oldum bence ikisinin dışında seçenek de düşünebilirsiniz
Solmaz-Papatya Minossellam Allah kısmet ederse Bende Kızımın ismini Alya Lina koyacam çok hoşuma gidiyor
mmedinestlms Minossellam allah nasip ederse bende kızımın adını gökçe inci düşünüyorum gökçe ismini dayıları buldu kulağıma hoş gelmeye başladı
Mutlu_Bir_Anne3 Minossellam Alya ismini ben de beğeniyordum sonra kırmızı oda’daki Alya’nın hikayesinden sonra vazgeçtim. Gökçe ismi bence daha güzel, gerçek bir Türk ismi. Sağlıkla alın inşallah kucağınıza 🌸
momplus lux38 merhaba benim de kızımın adı liya ikinci kızıma hamileyim alya ve arya arasında bende kararsız kaldım siz ne koydunuz 😊
zeymoms3 Minossellam benim oğlumun ismi alparlsan bende alya da kararsız kaldım ama içimden bi ses koy diyor