Beysaaa Kızlar selam , çam sakura şehir hastanesinde doğum yaptdgımızda hastane odasını kendimiz süsleyebiliyormuyuz kapı susu şipariş vericemde merak ettim
tahamommy Beysaaa odalar iki kişilik diye biliyorum, kapıya bişey takamazsınız ama kendi tarafınızda bi yere koyabilirsiniz yada yatağının kenarına da koyulabilir bebeğin, resim çekme amaçlı falan bende isim yazılı yastığını götürmeyi düşünüyorum sadece
tahamommy Zeynepkab o konuda bilgim yok ama isteğe bağlı seçilmiyor devlette, bilgisi olan vardır belki.. sancıyı doğumu tek kişilik odalarda çekiyosunuz doğumdan sonra iki kişilik odalara alınıyorsunuz diye biliyorum ben bi kaç kişide öyle yazmıştı burda
Zeynepkab 2cocuk2kopek bende şimdi baktım da sanki öyle her parasını veren kalamıyor gibi daha çok özel insanlar için sunulan bi hizmet gibi geldi ama bilemedim