Kızlar 37+2 yim bugün kontrolüm vardı. Bebek kafasını kanala dayamış bu hafta doğum olabilir çok hareket etme dedi doktorum. Bende birkaç gündür zaten bi baskı vardı ama bu akşam çok çok ciddi vuruyor. Yerimde hopluyorum sürekli. Ve çok ciddi ağrı yapıyor. Normal mi yoksa bişeylerin habercisi mi acaba