ikinci-bahar25 bunu neden yazdınız şimdi aynada illa ki kendisi de farkediyor. Moral bozmada birebirsiniz yemin ederim. Kadın belki takmıyor, takılmıyor siz yazınca belki içerleyecek bu durumu. Mesela bende de var çatlamalar farkındayım da ama bir başkası bunu bana söylese he derim çok biliyon sen. Kadın yine size sabırla cevap vermiş. Yani hepimiz kadınız az çok birbirimizin halinden anlamamız gerek hele ki hamilelik psikolojisinde olanlara. Lütfen birazda bazı şeyleri kendimize saklayalım. Kadın neyi sormuşsa ona cevap ver. Göbeği düşmüş mü düşmemiş mi. Sanane çatlaktan.