nisadgnn Bence tekrar test yapmalısın, eğer teste güvenmiyorsan kan tahlili verebilirsin çünkü ben de hamileliğimi çok geç öğrendim. Sanki adet olacakmışım gibi kasık sancılarım vardı. Ayrıca gebeliğin ilk haftalarında ara ara kan ve lekelenme olması gayet normal bu yüzden bence işini sağlama al.