betiiy Bat 23,24,25 ve 26 olanlar. Var mı belirtiler ya da test yapan var mı ? Güzel haber alan var mı ?
Deletedmom_297 Bat 19 temmuzdu güzel haberi aldım 18 ay bekledik darısı sizlere kızlar yumurtlamadan önce hacamat yaptırın
sitare-aras bat 25 , dün test yaptım negatif, adet olacakmışım gibi kasık ağrım var bu ay da olmadı sanırım ama olsun yine bir umut🙏
Mrszeyna Bat 23 bütün kan verdim 1.2 malesef ama bende pcos var doktor adetin geçikirse tekrarla dedi