Fnur6435 çok geçmiş olsun öncelikle ilaç ile düşürülmeye çalışılmalı düşmezse kürtaj olunmali ben 3 aylık bebeğini kürtaj oldum düşük için vajinal fitil verdiler düşük olmayinca kürtaja alındım . Devlet hastanesiydi anestezi almadan oldu cok kolay değil ama mecbur dayaniyirsun bide artık vakumlama yapılıyor genelde o yüzden zararlı değil . Kayınvaliden lerde kalmama gerek yok tek kalabilirsin ama psikolojik olarak iyi hissetmem diyorsan kayinvalidenlerde kalman daha iyi olur ama genelde çabuk toparlarsin burda haftan önemli ben hemen toparlamıstım .