Ya kızlar daha yolun çok başındayım farkındayım fakat sürekli bir bel ağrım var ya özellikle ayakta biraz fazla durayım belim iyice kopuyor resmen bu normal bi şey mi? Hiç geçmiyor bel ağrısından yürüyemiyorum falan çok garip değil mi daha 13. Haftada🥹