edos23 Bence acile gidip şikâyetinizi söyleyip, gebelik olup olmadığını da bilmiyorum diye belirtmeniz. Onlar sizden kan alıp gebelik olup olmadığına bakar ve ona göre antibiyotik verirler. Çünkü ne antibiyotiksiz, ne de fitilsiz geçmiyor lanet olası şey tövbe Allah’ım yaa😕