Kızlar 3 buçuk sene oldu doğum yaptım daha yeni hamile olduğumu ögrendim 5 haftalık ama nasıl desem dikiş yerlerim öyle bir ağrıyor ki bi sızı bi ağrı bıcak saplanır kesiliyormuş gibi ne rahat hareket edebiliyorum nede oturup kalkabiliyorum daha doktora gitmedim acaba basına gelen varmı bu şekilde neden kaynaklanabilir