3 4 damla leke gelınce kendı doktoruma gıttım cumartesı gunu doktorum hem alttan muayne ettı hemde ultrasuonla bebeye baktı bır sıkıntı goremedım devam ederse tahlıl ısteyecem ama rahım artık buyudugu ıcın hassasıyette olabılır bol bol dınlen dedı bugun yıne geldı kultur tahlılı ver cankm bana ss at dedi acılde de derdımı anlatınca bakmıslar hem kan testı aldı hem kultur ama kafama taktım sabahı sabah ederım dr haber gelene kadar 😞