Kızlar gece saat 2 de sağ tarafımın ağrımasıyla uyandım 2 saat idare edebildim sonra hastaneye gittik serum verdiler kan aldılar idrar yolunda enfeksiyon çıktı,serumda 1 saat iyi geldi sonra beni kadın doğuma yönlendirdiler açıklık bakmak istediler ama ben istemedim çünkü 2 hafta önce bakmışlardı çok canım yandı ve açıklığım yoktu haftam erken olduğu için korktum 32 haftalığım bu arada sonra tekrar eve gelince en başa döndim ağlamaktan helak oldum sonra tekrar gittim yine serum verdiler ve antibiyotik eve gönderdiler şuan gerçekten ölüyorum tekrardan nasıl geçicek bu ağrı tarif edemiyorum 5 dakika bile durmuyor