Merveue Yarın şeker yükleme var. Süreç nasıl ilerleyecek acaba bir açlık bir de içeçek içince mi kan vereceğim
Gg06 Nagihan_ad bana da bu gün öyle yaptılar. Ama genelde açlık ve içtikten sonra alıyorlarmış arkadaşlarıma öyle yapmışlar. Kıııız bize niye 3 🤭🤭🤭 onu da kusacaktım az kalsın zaten