Kardii cnm benimde ilk hamileliğim daha önceden ameliyatım olduğu için doktorum sezaryeni uygun gördü bana 38. hafta gibi alırız demişti en son 32.haftada gitmiştim şimdi 35. haftada gidicem bakalım söyler herhalde artık tarihi sen 37 deyince acaba banada 37.hafta der mi ki diye düşündüm bir an😊