Selmagkk 37.haftamdayım sağ ayağım sola göre daha fazla şiş birden böyle görünce çok şaşırdım ağrıyoda ellerimde aynı şekil uyuşuyo gibi oluyor nasıl geçer bu terliklerime giremiyorum sinirim bozuldu😞😞
nevanur_srt Selmagkk ayyy şuan aynı durumdayım sabah kalkarken el parmaklarımda aşırı uyuşuyor doktor fazla ayakta durmamamı ve tuzlu yemekten kaçınmamı söyledi 🥹🥹
H2001e Selmagkk doktorunuza gösterdiniz mi bende aynı bu şekildeydim herkes normal hamilelikte oluyor dedi ama en son çok canım yanınca doktora resim attım hemen tahlil yapmaya çağırdı ve protein kaçağı çıktı
Ozlemerikci543450 Selmagkk merhaba 31 haftayla beraber bende de aynısı olmaya başladı ikiz gebeyim protein vs de baktırdım herşey temiz tansiyon takip et dedi doktorum tansiyonum da 10 a 5 düşük ama ödem demekki tüm testlerim temiz ağrı vs yok bende eğer varsa damar bölümüne gitmenizi öneririm
ecethemom benim de ayaklarım çok şiş hiç inmiyor ve ağrıyor, ellerimde de sürekli sızı ve uyuşma var :(
gebelikkk Selmagkk tek ayakta belirgin ödem farkı dolaşım bozukluğu ya da protein kaçağı gibi çok ciddi sorunlardan olabilir.Bende de daha önce oldu doktoruma gönderdim ve hemen hastanrye çağırdı tahlil yaptırdık.Mutlaka doktorunuzla iletişime geçin.Geçemiyorsanız da acile başvurun ivedi şekilde
Ozlemerikci543450 deryakrgz evet baktırdım herhangi bi sorun çıkmadı hatta 24 saatlik idrar da biriktirdim ama oda temiz çıktı
deryakrgz Ozlemerikci543450 anladım benimde tek ayağım şişiyordu sağ böbrekte büyüme olduğunu öğrendik o yüzden sordum canım bol su tüket benimki eskisi gibi değil artık indi.