Hial75 ben de on gün önce oldum 10. Haftamda anestezi verdiler yarım saat sürdü uyandığımda sancım vardı ağrı kesici vurdular ama geçmedi o akşam 2 gün kanamam oldu ara ara da sancım oldu geçti bitti inşallah duyarsın sen ama eğer olursan ayaklarını üşütmemeye dikkat et dondurma yeme soğuk su içme çünkü için açık olduğu için soğuğu çabuk alıyorsun hasta oluyorsun