
Kızlar sağlık ocağında aç karnına kan verdim glukoz, insülin ve üç aylık şekerim normal çıkıyor göründüğü gibi, ama bazen evde tokluk şekerim yüksek çıkıyor 140-150 civarında 24. Haftada şeker yüklemesi zamanı bir haftam var ve aşırı kararsızım sizce yaptırmalı mıyım ailemde şeker rahatsızlığı olan yok verdiğim kanlarda da normal çıktı ama gebelik şekeri farklı diyorlar kafam karışık sizce yaptırmalı mıyım