Benim ikinci doğumum olduğu için normal doğuma çabalıyoruz doktorumla.aslinda kilosu falan önde basida büyük.doktorum rahatlatıyor beni ilki gibi acımaz vs diye.benimde normal olsun diye tutturdugum yok tabi. Bu cuma kilosuna bakacağız bakalım ona göre ilerleriz cuma günü 38+4 olacağım