Karumrysa Kızlar 11+6 haftalığım doktorum bu hafta ikili tarama yaptırabilirsin dedi yaptırmalı mıyım 3lü 4lü vs.
deryakrgz Karumrysa ben sadece ikili test yaptırdım. İlk gebelik olduğu için doktorum yaptırmamı önerdi. İkili test temiz çıkınca üçlü ve dörtlüye gerek duymadı.
Mavro Maddi gücün varsa direk fetal dna yaptır 2 3 4 gerek kalmıyor o zaman sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah
Mavro Devleti bilmiyorum. Bulunduğunuz yerde yapan firmalar vardır ama doktorunuza yine danışın belki hiç gerek duymaz. Sadece 2li test yapar size
Aydngrkm Eskişehirde Osmangazi Tıp Üniversite Hastsnesi yapıyo. Özel firmalar zaten yapıyo ben hatta euorofins markasına yaptırdım ama biraz pahalı. Bunu yaptırınca 2li 3 lü 4 lü hiç biri yapılmıyo
Karumrysa Benim de ilk gebeliğim aslında bunu da yaptırmayacaktım ama ilk gebelik ilk çocuk olunca Herşeyi yaptırmak istiyorum sadece 2 li testi yaparım bende