Sans_seninle Gıttım yumurtalıklarıma falan baktırdım bı sorun var mı dıye bısey yok dedı doktor sadece enfeksıyon var dedı ılac yazdı kullan bıkac ay dene cocuk olmazsa gel yakarız dedı ben sadece cocuk dusunmeden bazı takvıyeler kullanılıyormus sanırım folık asıt vb gıbı onları ogrenmek ıstemıstım🙃🌸