af_ kızlar ya bugün 12+3 üm uzun zamandır lekelenmem olmuyodu dün çok yoğun kahverengi akıntım vardı bugün de kahverengi-kırmızı hafif akıntı var sıkıntı olur mu ne diyosunuz? progestan kullanıyorum düşük tehdidi atlattım bir buçuk ay önce
Pandapella af_ doktorunuzla iletişime geçin bence progestanon dozunu arttirabilir yada farklı bı tedavi uygulayabilir hamilelikte kanama hiçbir zaman normal değil diye biliyorum endiselenip strese girmeyin lütfen
Eymen68_ af_ sıkıntı olur mu ne demek canım hemen acile git muane ol 4 gün önce geldi kan benden yara varmış o kanama yapmış sebebi ne öğren
af_ Pandapella ya şöyle ilk düşük tehdidinde aktif kırmızı kanamam vardı onun için gitmiştim kahverengi hiçbir kanamayı önemsemiyoruz dedi doktorum şimdi kırmızı kahve olunca bi tık kararsız kaldım ağrım falan da yok şükür
Pandapella af_ doktor öyle dediyse o zaman önemsemeyin bazen göz yanılması olabiliyor endiselendigin için sana psikolojik olarak öyle görünüyor da olabilir Allah sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin inşallah 🐣