Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum ilk hamileliğimde kaybım var şimdi tekrar hamileyim ve Serklaj atılacak, doktor normal çalışabilirsin dedi ama köy okulundayım bulunduğum yerin sağlık imkanları iyi değil acil bir şey olsa hastaneye gelmem 3 saat ben riske atmak istemiyorum. Böyle bir durumda rapor süreçleri nasıl ilerler?