Hzloztrk Kızlar detaylı ultrasona girdim herşeyi iyi şükür bira zböbreklerde büyüme görüyorum bir ay boyunca takip edelim bir ay sonra tekrar gel dedi yaşayan var mı bu durumu
Csrbbkym Hzloztrk bizimde iki böbrekte büyüme var şuan 30. Haftalık takip ediliyor doğunca geçebilirmiş