ysmn08 Kızlar perşembe günü kan verdim beta 61 cıktı bugün tekrar kan verdim 251 cıktı sonucları çarşamba günü alıcam ilerlemesi nasıl doktor keseyi göremedi ama rahim duvarın kalınlaşmış bu iyi bi haber dedi
Ozlemmdnr ysmn08 gayet güzel artmış benimde az artıyordu ilk 40 tı 2 gün sonra 80 öyle artmaya devam etti rahim duvarı kalınlaşmış banada demişti doktor 5. Haftada keseyi gördük 7. Hafta da kalp atışı duyuldu şuan 32. Haftadayız inşallah güzel haberler alırsınız sizde 🩷
Sosyalbiri Larisabebegim @ysmn08 neden az olduğunu düşündün canım. 2 günde 2 kat kuralına uyuyor. Cumartesi 122 olması gerekir Pazartesi 244. Ki bazı doktorlar 3 günde 2 katı artış yeterli diyor.
ysmn08 Sosyalbiri çarşamba günü sonucları alacağım zaman büyük ihtimal tekrar kan alırlar bakalım sonuç ne çıkacak
Sosyalbiri ysmn08 Tahmini betan 3000 olunca git canım kese görmeye. Lekelenme, tek taraflı aşırı ağrı yoksa bence o kadar kan vermeye gerek yok artışın düzenli görünüyor çünkü.