Bebivekedi
Kesinlikle , degıstırın daha bunun ilerisi var. İlgiyle saygıyla dinlemesi gözlerinize bakarak cevap vermesi gerekir . Canım cicim gülüm aşkım diyen dr lardan bahsetmiyorum ben mesela öyle hoşlanmıyorum . Daha profesyonel yaklaşım seviyorum. Muayene bitiyor bebeğimizi gördükçe seviyor o arada dr umla konuşuyoruz gayet samimi ama profesyonel de bir biçimde . Sonra oturuyoruz gözlerime bakarak soruların varsa alayım diyor soruyorum çok güzel cevaplıyor. Bunları yaparken … hanım diyor canım cicim degıl dikkat çekerim ama heyacanımı paylaşarak içten samimi empatili… o kadar para veriyoruz ya böyle yaklaşımı kabul edeceksiniz devlette aynısı. Degıstıırn derim ilk doğum sanırım ? Doğum anında biraz o empatiyi kurmalı sizi anlamalı daha çok detay ve soracak sorunuz var . Ayrıntılı usg , şeker yükleme , nst zamanı , doğum şekli vs vs