Hial75 Kızlar bugün hastaneye gittim 6 haftalık dedi son adet tarihim 13 Haziran kalp atışını duyamadım duymazsak kürtaj olacak dedi çok üzgünüm
Leontiine Hial75 canım 8-9. Haftada bile kalp atışı olan var. Geç döllenme olmuştur. Sıkma canını. Örnekleri çok var bebek görünmüştür kalp yeni yeni oluşuyor daha.
af_ Hial75 kötüyü düşünme bunu sana hemen diyen doktora da bida gitme 7. haftada duydum benn ayrıca duymasa bile bebiş göründüyse bir iki hafta daha beklenir.
hishe Hial75 neden böyle hemen kendinizi söylenilen her şeye teslim ediyorsunuz doktorlar son adet tarihine göre hesaplama yapıyorlar cuma günü betam 437 son adet tarihim 20 Haziran ama bakıp sadece rahim duvarın kalınlaşmış gebelik var diyemem dedi direkt ama işin gerçeği sadece altın günü değerlendirmiş bi ebeveynim şu an ve benim hesaplamama göre bebeğim 2 haftalık onlar 5+ .. olarak söylüyor bekleyelim lütfen canınızı sıkmayın eskiden tarama testleri down şu bu vardı şimdi de bu mesele mevcut sanırım bi şekilde gebelik bize zehir ediliyor Rabbim gönlünüze göre versin
Ipek0z Hial75 ben geç duydum kalp atışını hemen endişelenme. Keseyi gördükten sonra iki hafta içinde duyulması gerekiyormuş kalp atışının. Biz iki haftanın sonunda duyabildik. Hemen endişelenme inşallah haftaya duyarsın canım. Geç döllenmeden kaynaklı da olabilir 🤍🤍
Larisabebegim Daha erken değil mi 6+6 da duydum ben başka bir şey olabilir mi? Yolk sac gözükmedi mi boş kese mi?
Hial75 Larisabebegim bebeği alttan bakınca gördü ultrasonda görünmedi kalp atışını duymadım dedi 7. Haftada duyulmazsa kürtaj yapalım dedi çok kötüyüm
Leontiine Hial75 karından neden göremediğini söyledi mi? Benim arkadaşımın doktoru da bebeği karından görememişti mesela ama aşırı yoğun gaz yüzünden göremiyorum o yüzden vajinal bakıcam diye açıklama yapmıştı. Bebek göründüyse bebek zaten vardır
bsrayksl2 Başka doktora gitmelisin bence canım daha erken bazen daha geç döllenme olduğu için de kalp atışı daha geç duyulabiliyor.
zeyka bsrayksl2 benim de son adet tarihim 13 haziran 5+3 gündeyiz 6.haftanin içinde oluyor kalp atışı için çok erken 2 gebeliğimde de 6+1 de çok çok derinden geln seslerle duymuştuk önümüzde ki hafta sali-carsamba gitmeyi düşünüyordum bende
bsrayksl2 zeyka inşallah sağlıklı şekilde duyarız hepimiz ama duyulmadığı için ilk seferde doktor böyle diyorsa başka doktora da gidilmeli bence
SuEr_Tu1512 Hial75 6 hafta kalp atışı için çok erken. Keseyi yeni görenler var. Benim sağlıklı hamilelik olmasına rağmen 7+2de derinden duydum. 9.haftaya kadar duymayan var. Hemen ani bir karar vermeyin, inşallah duyarsınız🙏
Sayke Hial75 onlar anne için diye biliyorum. Bende 2 hafta önce verdim hepsini. Biraz kurcaladım sonuçları. Hepsi benim kan değerlerim, kan grubum, vücuttaki enfeksiyon oranı gibi şeylerdi