Kızlar şimdi ben 15 temmuz da evde silik 2. Çizgiyi görünce acile kan vermeye gittim beta 218.7 çıktı ertesi güne (16 temmuz) randevu aldım ve polikliğine gidip kan verdiğimde sonuç 336.6 çıktı kese vs görünmedi ben bu ayın 25inde tekrar gitsem görünür mü kese acaba başka şehir gitmiştim şimdi yaşadığım şehre geldim (son adet tarihim 19 haziran)