mskkdk Merhabalar bende 28 haftalık gebeyım doktor 35cm olduğunu söyledi normal mi acaba yanı bebek doğunca kısa mı olur ulturasyon kağıdında da fl(Hadlock)55.97 yazıyor
mskkdk NoName_ Ben de minyonum da eşim uzun 1.90 boyunda ilk oğlum da uzun acaba kısa mı dedım doktor normal dedı de yanı doğunca ufakmı olacak dıye düşündüm ☺
mskkdk aynur63_ Maşallah çok iyi bence boyu saglıkla gelsınler inşallah ama insan endıse edıyor yıne de 28 haftalıkta 35 santım az gıbıme geldi
mskkdk aynur63_ Maşallah allahım esirgesın ben kısayım da esım de baya uzun ilk oğlum da uzun bunda 35 cm diyince acıkcası bıraz endişelendim oysa 38 39 cm olmalıymış bu hafta da
Esseraa22 @mskkdk boyunu lf ×7 yaptığınızda boy olcumu çıkıyor flsini yazmışsınız 7 ile çarpınca 39 cm çıkıyor nasıl 35 cm olcmuski doktor
mskkdk Esseraa22 Evet internetten bende baktım çarptım sizin dediğiniz gibi çıktı ama doktor bana 35 santım boyu var normal dedı ayy eğer doğruysa vallahı çok teşekkür ederim 🙏
Esseraa22 @mskkdk yani bende de öyle yapıyor doktor flsini çarpıyor hiç endişelenmeyin flsine göre çok güzel boyu maşallah yanlış hesaplanmis olabilir