annepan Bu zamana kadar sadece 2 tane kullandım çünkü bir şey olacağından korkuyorum. Bu ilaç herhangi bir zarar yapar mı ?
Zge12 annepan herhangi bi zararı yok bitkisel bi ilaç bi zararı olsa doktor vermez kuzum ben ilk hamileliğimdede doğuma kadar kullandım şuan 29 haftalık hamileyim en başından beri kullanıyorum
Leontiine annepan hayır zaten hamilelere özel üretilen ilaç herkes kullanıyor canım sıkıntı yok o yüzden
Htc03003 annepan ben kullandım 4 ay sonra bulantım azalınca bıraktım kesiyordu bulandımı dogum yaptım bi problem olmadı şükür aksine çok rahatlatıyordu
annepan Zge12 6+4 hamileyim. Hiçbir şey yemiyorum, midem çok bulanıyor. Bebek için içmekten de çekiniyorum ama buradaki yorumları okuyunca ilaç hakkında rahatlıyorum.