Acil bakar misiniz lütfen
Fetal dna yaptirdim temiz cikti sukur. Doktor zoruyla 4 lü tarama testi de yapalim dedi. Ben de kabul ettim bilmiyordum. Onda orta risk cikti nasıl olabiliyor boyle bisey fetal dna yaptirdiktan sonra 2 li ve 4 lü tarama testlerinin bir önemi var mi sizce endiselenmelimiyim ?