Ruwii
İki gündür oğlumun hareketlerinde azalma vardı. Eskisi gibi güçlü vurmuyordu. Tamamen hareketeiz olmadığı için bekledim çok yorulduğumda da buna benzer durgunluğu oluyordu. Sonra karnımın giderek küçüldüğünü düşğnmeye başladım abartıyo muyum diye emin değildim. Ama içim rahat değil yani sürekli kontrol ettim karnim eskisi kadar sert değildi ve ve baya göğsümle karnım arasında dört parmak boşluk olcak kadar aşağı inmişti.
Bu haftaya kadar hiç bi sıkıntı yaşamadık düşük, kanama vs hiç bi aksilik yoktu.
Oğlum normalde baya güçlü tekme attardı. Dışardan belli olurdu karnımın hateketleri kıyafetlerimle saklardım nazar değmesin diye.
Doktor şimdilik gayet iyi açılma vs yok dedi ama kayması ve benim hissettiklerim doğru çıktı. Hareket de ediyor diyo ama minik minik hissediyorum. Eskisi gibi değil. Kahroldum iki gündür. Ben bakamadım oğluma diye. Bişey olcak diye çok korktum.
Doktor arasıra bebeğin başı büyük, gelişimi baya iyi öndrn bile gidiyor diyodu. Dün de genetik bi durum heralde kafası büyük bir hafta önde dedi. İyice korktum. Bi sorun mu var neden böyle söylüyosunuz dedim. Yok geyet normal bişeyi yok dedi. Beni mi hazırlıyo anlamadım. Ama her haliyle kabulüm zaten oğlum bizim mucizemiz.