Ben 1 ay önce yaşadım fakat doktorum kortizon vs içerdiği için çok zorunlu kalmadığı sürece önermiyoruz demişti bende doktoruma gidemedim sağlık ocağındaki doktora gittim monurol verdi toz içicem 1 defa kullanıyorsun gece o geçirmişti tamamen bol su içmemi önermişti bide hiç gidemiyorsanız ben kekik suyuda duydum bi araştır istersen yanlış yönlendirmek istemem ama doktorum kullandırmadı bana