seymas43 Dün gece test yaptim hafif silik görür gibi oldum ama testi kenara koydum sabah tekrar baktım kuruma cizgisi mi emin olamadım su damlatinca çizgi gidiyor demişlerdi benim gitmedi bugün de adet olmam gerekiyordu ne ağrı ne bisey gelen giden yok
Zhrcyl İkinci fotoğrafta belli biraz canım ama testi mutlaka tekrarla dediğin gibi kuruma çizgisi olabilir
Sibelasln Sabah ilk idrarınla yap testleri kuruma değilse hafiften çizgi var gibi ama hadi hayırlısı inşallah
seymas43 Mrszeyna evet days doctor ile yapmıştım bugün tekrar test yaptim anında çıkmıyor iyice bekleyince çıkıyor neden ki