34+6 da herhangi bir idrar sıkışıklığı sancı vs olmadan suyum geldi (en azından ben öyle sanıyordum) aynı zamanda grip olduğum için sağlık ocağına gidip durumu doktora anlattım. Bebeğin kalp atışlarına baktılar ellerindeki cihaza göre kalp atışı çok yüksek olduğu için (160-170) acile gönderdi acile gittiğimde nst’de sancı vs görünmedi doktor da suyun gayet normal dedi ancak bebeğin hareketleri normalden daha azdı. Dünden beri yüreğim ağzımda her an doğacak diye bekliyorum