Kızlar ben 5 ay önce doğum yaptım sezeryan bu sürede ara ara kanamam oldu bebeğimin kırkı çıktı ama benim kanamalarım 2-3 hafta sonra tekrar başladı kendi doktoruma gittim ve cerazette diye bir ilaç verdi bu ilacı kullanıyorum ama etkisini göremedim hala 2-3 hafta kanamam oluyor bunu yaşıyan var mı ?