penbe_karisi Ela009 evet ben 1 seneden fazla oldu kullaniyorum 3 seviyeye getirdiğinde çok ısınıyor malesfff onun haricinde güzel ama şimdiki aklım olsaydı almazdım Media Markt Tan zamaninda batarya ile berbaer 14 almıştım Dyson 22 ydi keşke Dyson alsaydim
Ela009 penbe_karisi bugün 11.000 dediler de fiyata bide çekimi felan iyi gibiydi pshilps daha mı iyi acaba
penbe_karisi Ela009 imkanın varsa Dyson v12 al superr komşum eltik herkes çok memnun hatta bende denedim keşke alsaymisim bende Alicam Dyson inşallah