[silindi] Merhaba hanımlar. 20+5 haftalık hamileyim ve kızım olacak inşallah ❣️ araba almak istiyorum kumbara yapmıştım açtım arabasını alıp kaldırayım istiyorum. Bir aydır araştırıyorum ama bir türlü karar veremedim. Travel sistem mi yeni çıkan yoksa normal araba mı karar veremiyorum 😑 birde marka. Baby plus nasıl marka olarak. Yada alıp önerebileceğiniz model marka var mı 🤗
Htckrt [silindi] ben Şubat indiriminden mamas papas armadillo flip xt2 aldım. Baya araştırmıştım herkes çok memnun. Ebebek çalışanları da şikayet almadık dediler. Henüz kullanmadık ama yorumları baya iyiydi. Bütçe sınırınız yoksa bugün ebebek ve vipbebek de indirimde mamas papas
2prenses_masal-oyku [silindi] https://i.hizliresim.com/y6JV0N.jpg benim arabada bu ben çok beğendim tek nokta fren sistemi bek pedalla kapatma siztemi çift yönlü yağmurluk ve rüzgarlıklı gayet sağlam babay core dükkandan aldım ben ama netten sipariş etmedim 490 dediler 400e aldım travel değil yeni çıkan normallerden aldım pusetinide ayrı aldım ama olsun araba çok sağlam öneririm çok pahalı bişeyede gerek yokmuş valla bende 800 900lüklerden istiyodum bu arabaya bi kez baktım ve aldım 😂🤭🤭🤭
Asenadika [silindi] Canım bende senin dediğin baby plus markasını Benetto yi falan araştırdım hem güzel hem uygun görünüyor diye gittim baktım açıkça da sordum sıkıntı yaşayanlar olduğunu söylediler bende biraz daha limit arttırdım kanzbebekartal İnstagram sayfasına internet sayfasına girin kanz city model travel sistem aldım 890 tl normalde e bebek te 1250 lira ve çok hoşuma gitti bi bakın isterseniz hem taksitte yapıyorlar bahsettiğim mağazada.
Esrateke [silindi] babyplus öneririm etrafımda kullanan cok fazla var ve kaliteli gerçekten, hayırlısıyla bizde alacağız bundan.
Gamzemesee Bende aynı sıkıntıdaym bütce 700 ve 800 arası bende baby plus canyon modelini düsünüyorum ama kullanslimi saglammi acaba dye bi kusku var icimde
istkizannesi Gamzemesee canım ebebekte kendi çalışanları bile önermiyo o arabayı. Gidip yerinde göreyim dedim resmen vazgeçiren onlar oldu
[silindi] Htckrt fiyatı ne kadar bütçe sınırlaması değil ama çok para vermek istemiyorum. Ama tabi çok evet iyi bir şey olur alınır belki
Berraaa18 Htckrt Kesinnnlikle tavsiye ederim bende bugün aldım ebebekten ve o kadar içime sindi ki hem kullanışlı hemde içi falan konforlu yani alsam mı ki diye kimsenin şüpheye düşmesini istemem, oradaki çalışanlar da çok önermişlerdi ve haklılarmış👍🏻
[silindi] 2prenses_masal-oyku aynen ya illa çok pahalı olmak zorunda değil ki kullanışlı olsun dayanıklı olsun yeter pahalı olanlae çok kaliteli diye bir şey yok sonuçta😂
Kbr5361 2prenses_masal-oyku hem fiyatı uygun hem kendi güzel bende araştırma içindeyim bi türlü karar veremiyorum ☺️
Kbrasuer 2prenses_masal-oyku bundan ben aldım kulananlar memnun kalmamıs geri götürüp verdik beneto travel bebek arabası aldık canım
2prenses_masal-oyku [silindi] aynen öyle canım çok taktım çok istedim travel ama yorumlara bakınca bi destur dedim yani 😂😂 gereği yokmuş hiç herkez çok beğendi arabamı diyorum eşime bi alarm modifiye yapalım ışıklandırma falan bide anahtar al diyorum gülüyo çalarlar valla😂😂😂😂😂
Htckrt [silindi] 3599 tl nırmal fiyatı ama adaptör ve puset de eklenince 4bini buluyor. Ben 2880 e komple almıştım yağmurluk fln da vardı
[silindi] 2prenses_masal-oyku ahahaha aynen valla bende çok takıntılı değilim travel olsun diye kızım içinde rahat etsin kullanımı kolay olsun yeter 🤗
2prenses_masal-oyku [silindi] çok kolay inanki tek bir noktadan kapanıyo çift kullanım bide farklı yatış pozisyonları var tam yatma pozisyonu falan çok hoş duruyo genişte ☺️
2prenses_masal-oyku Asliyildirim baby care bc 608 mars fuşya renk canım ☺️ gri de var oda çok hoş duruyor
2prenses_masal-oyku Kbr5361 valla biz eşimle dükkana gittik malatyadayız şire pazarında bulduk çok sağlam yani tekerlekleri demirleri falan kendini belli ediyo yani ben kaliteyim der gibi 😂 başta kızdım eşime travel almıyo diye iyiki almamışım hantal değil en azından 🤭
[silindi] Herkes aynı durumda galiba çok zormuş çocuk için bişeyler almak. Hem iyi olsun istiyorsun hem uygun. Herşey heveslenip gereksiz alışveriş yapmak istemiyorum yani. İnşallah bu posttan sonra herkes karar verir 😂🤗
Deletedmom421 istkizannesi neden önermiyorlarki ben aldım pusetiyle beraber daha kullanmaya başlamadım ama güzel kullanışlı duruyor.
Gamzemesee istkizannesi gercektenmi yani yorumlari vs gayette guzel dyolar ama butce acisindanda uygun olunca insan ona yoneliyo
[silindi] 2prenses_masal-oyku 2prenses_masal-oyku çok iyi ya bende İnternetten bakayım alayım önemli olan o zaten kullanışlı olsun yatak kısmı falan kapanması açması yeter daha ne olsun 😊😊
2prenses_masal-oyku Kbr5361 evet ya bide kocaman duruyo şimdi şimdi anlıyorum valla 😂 iyiki diyorum başka bişey demiyorum moda uğruna kocama para harcattırcaktım valla boştan yere iyi oldu böylesi