Ebrueren1 oyy oraya nasıl gidiyosunuz 🥲 ilerde daha sık gitmek gerekicek bide 🫠 bende önceden sefaköyde oturuyordum bahçelievler medipole gitme imkanınız varsa orayı öneririm yoğun ve kalabalık oluyor ama en erken saate randevu alırsanız işiniz erkenden biter, bütün doktorlarından memnunlar genelde bi araştırıp bakın bence, ben orda muhabbet hanıma gittim çok güleryüzlü sonrasında asiye hanıma gittim onunda tecrübesi çok güzel tavsiye ederim ikisini de diğer doktorlarında yorumları iyi
Neslihann94