Migrenligebe çok mu yüksek çıktı ki ben de yarın gideceğim ilk defa gireceğim nst ye ama kızıma hamileyken de bende birşey olmamasına rağmen nst de hep bir sancı çıkıyordu yüksek olmamasına rağmen ve aksi bir durum da hiç olmadı yani belden ameliyatlı olduğum icin zorunlu sezaryendan dolayı 38+3te yapmıştım yani tabii sezaryen olmada belki 40ı bile beklerdik 😂😂