busevdim cnm bnde 5+2 günlük olduk bu gün sabahtan beri bnde de ağrı var karın boşluğu sağ taraf TM da anlamıyorum böbrek mi karın boşluğu mu ama çok ta karınım şişi bide Google de baktım normalmiş bu haftalarda hata bnde post açtım bri iki arkadaş da aynı şekilde olmuşlar normal olarak ama çok şiddetliyse doktura git cnm