susi2 odasi ufak eksikler haric hazır sayılır. Annem geçen hafta 0-1 ay giysilerini, muslinlerini vs yıkadi utuledi. Yarın tekrar hastane valizimizi hazırlamaya gelecek. Benim haftaya önemli bir sunumum var ona çalışıyorum ilgilenemiyorum bu işlerle. Annem ve eşim benden de hevesliler yerlerinde duramiyorlar, artık her şeyi onlara bıraktım ben. Bana sadece doğurmak kaldı 😅
Benim sunum sonrasında evi temizleyip hediyelikleri halledeceğiz. Ben malzemeleri almıştım onları kutulayacagiz, etiketleyecegiz. Bir de hali ve koltuklar yikatilacak. Biz 33. Haftaya girdik. Benimkiler çok telaşlı ama ben sakinim. Yetisecegimizi düşünüyorum ama yetişmezse de bir şey olmaz. Bence siz de hiiic üzülmeyin. Önemli olan bebislerimizin sağlıkla gelmesi. Yapabildigimiz kadar yapariz. Olmayan da eksik kaliversin. Miniklerimizi kucagimiza aldıktan sonra diğer her şey önemsiz gelecek zaten bize🥹🥰